Tracking of Progress

Target: 55kg to feel better, 53kg to feel like a winner!
19 Jan 2009@84kg,Total loss 0kg,To lose 29kg,BMI32.8 obesity
14 Feb 2009@80kg,Total loss 4kg,To lose 25kg,BMI31.2 obesity
15 Mac 2009@74kg,Total loss 10kg,To lose 19kg,BMI28.9 overweight
19 Apr 2009@71kg,Total Loss 13kg, To lose 16kg, BMI27.7 overweight
24 May 2009@67kg, Total Loss 17kg, To lose 12kg, BMI26.2 overweight
26 Jun 2009@64kg, Total Loss 20kg, To lose 9kg, BMI25.0 overweight (last point)!
17 July 2009@63kg, Total Loss 21kg, To lose 8kg, BMI 24.6 normal
14 Aug 2009@62kg, Total Loss 22kg, To lose 7kg, BMI24.2 normal
25 Nov 2009@61kg, Total Loss 23kg, To lose 6kg, BMI23.8 normal
13 Jan 2010@62kg, Total Loss 22kg, To lose 7kg, BMI24.2 normal


Phase 2 start here
10.10.10@64kg, Total Loss 0kg, To lose 9kg, BMI 25. (overweight)
30.11.10@61kg, Total Loss 3kg, To lose 6kg, BMI 23.8 (normal)
24.03.11@60kg, Total Loss 4kg, To lose 5kg, BMI 23.4 (normal)

Phase 3: Wa sedang pegnan, so wa takleh diet, therefore berat wa sedang mendaki anak tangga. :)

Phase 4: started!

Thursday, May 7, 2009

Eh Baju Aku Membesar?

Ini gambar on 25 Dec tahun lepas. Di kenduri kahwin Aini kat Seberang Takir, Kuala Ganu. Baju aku tu elok je sama saiz dengan aku.

Dua gambar ini pula gambar hari ni (7 Mei 2009) sebelum gi kerja posing dulu sebab rasa baju longgar semacam je. La...baju aku membesar rupanya. :) Sayang lak kalau nak simpan dalam gobok je...warna baju ni paling aku suka dalam banyak-banyak baju aku.
Posted by Picasa

3 comments:

deidaa said...

peh.. mu pakai baju sape tuh? :))

pasni misi mencari kain la mu :D

ezza erisa said...

tu a...kain pasang lak..adoi takde ke org nak taja aku 5000 shopping spree macam kae tuh...ada gak duit nak penuhkan almari...:P

aizam said...

wah dah kecik mcm evril levigne lah!

Post a Comment