Tracking of Progress

Target: 55kg to feel better, 53kg to feel like a winner!
19 Jan 2009@84kg,Total loss 0kg,To lose 29kg,BMI32.8 obesity
14 Feb 2009@80kg,Total loss 4kg,To lose 25kg,BMI31.2 obesity
15 Mac 2009@74kg,Total loss 10kg,To lose 19kg,BMI28.9 overweight
19 Apr 2009@71kg,Total Loss 13kg, To lose 16kg, BMI27.7 overweight
24 May 2009@67kg, Total Loss 17kg, To lose 12kg, BMI26.2 overweight
26 Jun 2009@64kg, Total Loss 20kg, To lose 9kg, BMI25.0 overweight (last point)!
17 July 2009@63kg, Total Loss 21kg, To lose 8kg, BMI 24.6 normal
14 Aug 2009@62kg, Total Loss 22kg, To lose 7kg, BMI24.2 normal
25 Nov 2009@61kg, Total Loss 23kg, To lose 6kg, BMI23.8 normal
13 Jan 2010@62kg, Total Loss 22kg, To lose 7kg, BMI24.2 normal


Phase 2 start here
10.10.10@64kg, Total Loss 0kg, To lose 9kg, BMI 25. (overweight)
30.11.10@61kg, Total Loss 3kg, To lose 6kg, BMI 23.8 (normal)
24.03.11@60kg, Total Loss 4kg, To lose 5kg, BMI 23.4 (normal)

Phase 3: Wa sedang pegnan, so wa takleh diet, therefore berat wa sedang mendaki anak tangga. :)

Phase 4: started!

Tuesday, August 10, 2010

Goodbye Freeway

For this upcoming Ramadan, it is time to say 'Goodbye Freeway'. It either DUKE highway- approx 15-20mins from the office (Bangsar) to home (Setiawangsa). or AKLEH (this is will take me 40-50 minutes). Either way, I am surely will not using freeway. Forever and infinity kot baru sampai rumah.

Oh, hari ni aku dah start nak lalu highway. Dato keramat surenye sudah berkeramat hari ini. ;)

4 comments:

gerbera said...

Rumah lama aku takde masalah jam melampau. Dalam tak sampai 15min dah sampai rumah.
Tapiiiiiiiiii..rumah baru ni macam azab je aku rasa. Time bukan bulan puasa pun ambik masa 1/2 jam minit. Bulan puasa ni agaknye habis pahala puasa aku memaki hamun dalam kereta

ezza erisa said...

jangan habiskan dengan memaki hamun. habiskan dengan bertasbih. =)). insaf tak dengan nasihat jenab neh? :P

deidaa said...

Jln tak berapa keramat tu start jem dr awl bln 8 lg.. tanya lah aku ni... dr opeh 4.55pm,
smpai umah 6++ :D

ezza erisa said...

ha tu la. dari semarak dah start leh bawak roti kuar. tah jem apo pun tatau la. pose belum dia dah jem dulu. dari jalan tun razak nampak cam agak best je jalan turun bawah tu, aku terus naik atas pi AKLEH. huhuhuh

Post a Comment